10 Temmuz 2013 Çarşamba

Günün Ojesi FlorMar WL01 ve GL07..

Tünaydın. Flormar talanından aldığım yeni ojeleri denemeye devam ediyorum. Bugün de yeni wet look "ıslak görnüşlü"ojelerden bebek mavisi olan WL01 numaralı ojeyi sürdüm. Denemek için sabırsızlandığım glitter serisinden de GL07'yi yüzük parmağıma sürdüm. O kadar çok mavi glitter ojem olmasına rağmen, mavi favori renklerimden olduğu için bunu da almaya karşı koyamadım.

En başta bu bebek mavisini neden aldığımı ben bile anlamadım. Çünkü biliyorsunuz çok pastel ve bebek renkleri favorim değil. Ama sanırım bu wet look'un açık renkte nasıl duracağını merak ettiğim için aldım. Aldığım diğer renklerin hepsi koyu çünkü. Tırnakta 2 kat sürülmüş hali görülüyor. Önce iki kat  kurtarmayacak ve boşluk kalacak sandım. Ojenin yapısı biraz kalınca ve yoğun olduğu için de 3. katı sürmeden kurumasını beklemek istedim. Kuruduktan sonra gördüğüm kadarı ile 3. kata gerek kalmadı. Ayrıca bu ojenin fırçası da diğerlerine göre daha kalın. 

Sonra da üzerine GL07 numaralı mavi glitter efektli ojeyi ekledim. İçinde sadece tüy efekti veren ince, uzun simler bulunmuyor aynı zamanda beşgen, minik pullar da var. Ancak baz jeli biraz kıvamsız geldi bana. Simler çok yoğunmuş gibi görünmekle birlikte fırçaya o kadar da yoğun gelmiyor. Tırnağı kaplasın diye uğraşırsanız çok kalın bir jel baz tabakası elde edersiniz, o nedenle dikkatli olmak gerekiyor.

Günün yüzüğü, uzun zamandır takmadığım bıyıklarım.

Armparty of the day..

Wet Lokk'un parlaklığını ve clear "net" görünüşünü çok sevdim. Tahminim koyu renklerde daha güzel duracaktır. Aslında serinin tamamını almak lazımdı ama önce denemek istediğim için 3 renkle yetindim. Fiyatı 3.50 TL., glitter ojeler ise 4.95 TL. 
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder