9 Temmuz 2013 Salı

Günün Ojesi FlorMar M14..

Dün beni instagramdan takip edenler sıkı bir Flormar alışverişi yaptığımı ve 3 yeni koleksiyondan da baya bir oje aldığımı görmüştür. Özellikle mat serisine yeni eklenen neon renklere tam olarak bayıldım. zaten yaz aylarında bu neon ojelerle aşk yaşıyorum. Gabirini, China Glaze gibi sevdiğim neon koleksiyonlarına şimdi FlorMar'da eklendi. Daha önceki neon oje diye tanıttığı ojelerin açıkça neonlukla hiç ilgisi yoktu bana göre ama bunlar şahane olmuş. Hemen koleksiyondaki M14 numaralı yeşil ojeye bakalım.

Ojenin yapısı mat ve sürer sürmez matlaşarak kuruyor. 2 kat sürdüm, tamamen kapattı diyebilirim. Diğer markaların neonları ile karşılaştırırsak, Gabrini çok güzel neon ama mat değil, CG'de ise bu tonda bir yeşil yok. Zaten bütün neonların gönlümdeki yeri ayrı.

Böyle de güzel parlar.. 

Armparty of the day..

Genel olarak takı-oje görünüşü.. Şeffaf bilekliğin oje ile uyumunu sevdim.

Bu kurukafalı yüzüğümü nedense unutmuşum. Hemen kullanıma aldım.

FlorMar'ın ilk defa bir koleksityonunu bu kadar sevdim diyebilirim. Umarım mevcut renklere yeni renkler de eklenir. Bu serinin fiyatları da çok uygun 3.50 TL., neon ojeden hoşlananların denemelerini öneririm.
Sevgiler..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder