21 Temmuz 2013 Pazar

The Balm Instain Allıklar..

Günaydın. Bu allıkları sanırım kış aylarında yabancı bloglarda görmeye başlamıştık ve gelmelerini merakla bekliyorduk. Canımız Gratisimiz hem de doğum gününde, hem de 1 alana 1 bedava olarak getirerek bize güzel bir sürpriz yaptı. Toplam 6 allığın 4 tanesi gelmiş ben de hangisini alsam aklım diğerinde kalacak, sonrasında gidip pahalı pahalı almayayım diyerek hepsini aldım, iyi de yapmışım çünkü hepsi de güzel renkler.
Ambalajları yine çok şeker ve yine çok tatlı retro tarzında hazırlanmış karton ambalajlardan oluşuyor, çok şık durmuş ben çok sevdim. Instagram'da cumartesi günü de bu resimle birlikte yayınlamıştım.

Renkler bu şekilde sıralanıyor ve isimler de çok şeker düşünülmüş. 

Yukarıda 4'dü niye burada 3 diyenlere, burada olmayan Houndstooth isimli tatlı pembe allığı çekilişe koyuyorum. 

Hemen de göstereyim; Houndstooth çok tatlı bir pembe ama bozmak istemediğim için swatch yapmıyorum buna. Çekilişi kazanan arkadaşıma bu şeklide, yepyeni gidecek. Rengi çok hoş mat, pastel bir pembe.

Toile hafif pembeye kaçan şeftali rengi.  Bugün sürdüm kendisini, pigmentasyonu çok iyi ve kalıcı olacağını da sanıyorum. RT Stippling brush ile sürdüm ve kesinlikle tozutmadı, çok şaşırdım çünkü diğer iki allık bolca tozutuyor.

Swiss Dot ise tam bir mercan.. Bunu sadece deneme amacı ile fırçaya aldım ve müthiş tozutma özelliği var dikkatli olmak lazım. En iyi uzun kıllı bir duofiber fırça ile uygulanacaktır sanıyorum çünkü bir de bir anda çok renk veriyor. Ufak dokunuşlarla yanağa uygulanması gereken bir renk bence. Yine de renginden dolayı sanırım favorim olacak. 

İşte ikinci favorim de bu. Pinstripe  ışıltılı koyu pembe ki kendisi neredeyse Nars Sin allığın dupe'u da olabilir. Kullandıkça göreceğiz. Dün sürdüm, yine tozutma özelliği olan bir allık ve duofiber fırça ile minik minik uyguladım. Yanakta hafif yanar dönerli bir ışıltı da bırakıyor. Sabah sürdüğüm allık akşam saat 18.00 civarında çıkarana kadar hiç uçmadı ki bu arada terledim, yüzümü sildim falan, baktım aynen duruyordu.

Swatchları bu şekilde tonlarına bayıldım.. Ki parmağımın ucuyla, tek dokunuşla alıp sürdüm.

Allıklar müthiş pigmentli ve tek dokunuşta rengini veriyor.. Burada bir tık daha bastırdım ve renk direk koyulaştı. Ayrıca altlarında baz olmadığını da belirteyim. Fırçaya minik minik alıp uygulama yapmak lazım.  Tonlar çok iyi seçilmiş ve her cilde uyacak gibi gözüküyor. Özellikle Swiss Dot'un renk vermesi müthiş.. Ama Pinstripe'ın altın ışıltılarını da görüyorsunuz ki bayıldım buna da.

Fırça üzerinde 3 rengin de pigmentasyonu gözüküyor, her allık için ayrı fırça gerekecek bu gidişle.. Uygulamayı bu fırça ile yapmıyorum ama fırçaya tek sürüşte aldığı renk açısından fikir edinebilirsiniz.

Allıkların normal fiyatı 27 TL,  diğer allıklar ile aynı fiyat ama hafta sonu Gratis'in doğum günü kampanyası sayesinde ben 1 alana 1 bedava  ile iki tanesini bu fiyata aldım ki harika oldu. Yalnız İstanbul dışı hiç bir yere gitmemiş henüz ve İstanbul'da bile sınırlı şubede var. Olduğunu bildiğim şubeler ise Metrocity, Optimum, Bahariye (ki bitti), Bağdat Caddesi Erenköy ve Buyaka sanırım. Zamanla bütün şubelere gider diye düşünüyorum. Ancak çalışanların bile bu allıktan haberleri yoktu gitmeyen şubelerde. Gratis bu konuda bir açıklama yapıp, arayanları bilgilendirseydi iyi olurdu diye düşünüyorum. Çünkü bulanlar tamamen şansa buldular. Ama sonuçta allıklar benim oldu ve bir tanesi de bir sonraki postta başlatacağım çekiliş ile şanlı bir izleyicime gelecek. Allıklar hakkındaki yorumlarınızı da bekliyorum.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder