19 Temmuz 2013 Cuma

Artdeco 25 Numara Allık..

Artdeco markasını bloglarda gördükten sonra incelemeye aldım. Cumartesi günü alışverişimde Boyner'e uğradığımda da markayı inceleyip en son Nars Oasis'e benzettiğim bu allığı denemek için aldım. İyiki de almışım çünkü çok memnun kaldım. 
Minicik bir şey, ama yine de kolay kolay bitmeyecek gibi görünüyor.

Kapağı plastik ve kaydırmalı yani çantaya atıp taşınabilecek cinsten. 

Rengi şeftali-pembe karışımı ama içinde altın renkli ışıltı var. Zaten o yüzden Oasis'e benzettim.

Işıltıları net olarak görülüyor ama yanakta bu kadar yanar döner durmuyor. Zaten çok da pigmentli değil, hele şu anda yanık tenimde belli belirsiz duruyor.Kalıcılığı fena değil ama gündüzden geceye geçecekseniz mutlaka tazeleme isteyecektir.

(görsel alıntıdır http://www.luuux.com/health-beauty/marys-review-nars-oasis-blush )

Bu da Nars Oasis allığın kendisi, resimler çok yansıtmayabilir ama dün mağazada iki allığa yan yana baktım, neredeyse bire bir aynılar. Sin allıkla da benziyor ama Sin bana göre daha mat bir allıktır. Elimde olduğu için ikisini karşılaştırmalı da yazabilirim yakında. 

Ben çok sevdim bu ara oldukça sık kullanıyorum, özellikle yanağa yansıyan o güzel ışıltısı çok hoşuma gitti.  Ayrıca 33 TL.'lik fiyatı ile 78 TL.'lik Nars allığa iyi bir alternatif oldu. Kış aylarında da beyaz tene iyi duracaktır diye düşünüyorum. Ama yine de Deep Throat ve Oasis'i alasım var.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder