25 Temmuz 2013 Perşembe

Essence Sun Club 02 Miami Heat Bronzer...

Essence'in bu aralar kendini aştığını düşünüyorum. Hele bazı ürünleri gerçekten çok başarılı ki bu da onlardan biri.  Bunu ilk İçerenköy Carrefour Essence standında  görmüştüm daha sonra da instagram ve bloglarda görüp de beğenildiğini duyunca denemek için 02 numara Miami Heat'i aldım. Aslında Miami Heat esmerler için düşünülmüş bir ürün ama ben de bu aralar biraz bronzlaştığım için bu rengin yaz için daha iyi olacağını düşündüm. Kış için diğer rengi de alabilirim. Ayrıca bu ürünü galiba Bobby Brown Shimmer Brick bronzera benzetiyorlar. Elimde olmadığı için bir şey diyemeyeceğim ama resimlerinden biçim olarak oldukça benzediğini görebiliyorum. Ayrıca Physicians Formula'nın da bu tarz bir bronzerı var.
Ambalaj olarak fena değil, plastik ama oldukça sağlam bir ambalajı var. Çantaya atmaya uygun.

Ürün 11 gr. bitmez kolay kolay yani. 18 aylık da bir kullanım süresi varmış ki o süre içinde sürekli kullansam bile bitmeyecektir. 

Renkleri ise böyle bir şirinlik arz ediyor. Koyu tenliler için demekle birlikte bence açık tenliler için de gayet kullanılabilecek bir renk. İçinde tam ortada buluna pembe renk çok güzel bir doğallık veriyor ve koyu renkleri kırıyor. Ayrıca sert pudra görünümüne rağmen parmakla dokunduğunda kremsi bir his bırakıyor.

Hemen terracota fırçam ile biraz hırpaladım kendisini, tozutma özelliği yok ve rengini harika bir şekilde veriyor. Ayrıca allığın şahane bir de kokusu var, tam çözememiştim ama şimdi ofiste arkadaşlarıma koklattım, bir arkadaş Ülker'in eski çikolataları gibi kakao-vanilya koktuğunu söyledi.  Bu tarz kokuların hastası olarak bayıldığımı söylememe gerek yok herhalde.

Renkleri tek tek swatchlamadım ama bütün renklerin görünümü bu şekilde. Gördüğünüz gibi pigmenti çok iyi. Ayrıca iki gündür yüzümde deniyorum kalıcılığı harika. Terlememe rağmen akşama kadar bozulmadan kaldı. Bu ürün ayrıca tek başına shimerry bir allık olarak da kullanılabilir ki ben öyle yapacağım.

Ayrıca Essence kutunun üzerinde ürünün yüz, vücut ve gözler için de kullanılabileceğini belirtmiş. Far olarak da ışıl ışıl ve güzel olacaktır.   Kısaca Essence'in bu yeni bronzerını çok beğendim. Bu yaz sürekli kullanacağım bir ürün olacak. Kış için de en kısa zamanda 01 numarasını alacağım.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder