8 Temmuz 2013 Pazartesi

Tatil Maceraları..

Herkese merhaba, biliyorsunuz geçen hafta ful yazlıktaydım. Blog güncellemeleri otomatik oldu. Twiter ve instagramda aktiftim ama bloga da yeni yazı girmeyi özledim. Zaten o kadar çok yazı birikti ki bakalım nasıl yetişeceğim bunlara. Hemen geçen hafta neler yaptım, neler sürdüm yazısı ile başlayalım. Sabah serviste gelirken hemen bir kolaj hazırladım.

Ne kadar neon oje varsa sürdüm. Yazın neon ojelere bayılıyorum. Güneşte harika duruyorlar ve bu Gabrini neon harika bir seri.


Hazırlık anı..


Güneş, deniz ve kumsalımız. Sevgili RT'lerim bana tatilde de eşlik etti. En sevdiğim iki fırçası hep yanımda.. Son resimde karşıda görülen yer Midilli adası, ne kadar yakın değil mi? Belki ağustos ayında, yeniden gittiğimde oraya da bir ziyaret yaparım.

En işime yarayan güneş koruma stick, tamamen yüzüme kullandım ve çok memnun kaldım. Ayrıca bir yazıda bahsedeceğim bundan. Allano ise güneş sonrası en büyük yardımcım, her işe yarıyor diyebilirim. 
Ve son kare de dönüş yolundan..

İşte bir hafta böyle geçti, çok güzel dinlendim, bol bol kitap okudum ve yemek yedim. Şimdi tekrar işteyim ve bayrama kadar da sanırım bir haftasonu kaçamağı yapmazsam burada olacağım. Yazılarım tam gaz devam edecek. Çok yakında yeni bir de çekiliş başlatacağım, takipte kalın.
Sevgiler..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder