16 Temmuz 2013 Salı

Moda Kurabiyelerinden Gelen Hediyem..

Daha önceki yazılarımda bu aralar şanslı olduğumdan ve birkaç çekiliş kazandığımdan bahsetmiştim. Onlardan biri de Moda Kurabiyelerindenden gelen bu şirinler.. Markayı doğru okuyorsam P2. I feel Pretty markasına aitler. TR'de olmayan bir marka. 
Cicilerimiz toplu halde. Bir kaş paleti, 2 oje, bir liner, bir mascara ve fardan oluşuyor.

Farın görünüşü o kadar tatlı ki  pembiş pembiş..  

Açılınca da böyle soft bir mat pembe far çıkıyor. Tam sevdiğim gibi mat ve gül kurusuna kaçan bir pembe, bu aralar makyajımda Nars Corfu krem far ile birlikte sürekli kullanıyorum.

İsmi de Jolly Rose'muş..

Rengi böyle tam mat.

Kaş paleti... Ambalajların ciciliği süper..


Kaş paletinin adı handsome..

Renklerini çok sevdim, özellikle koyu rengini çok sevdim. Açık rengi de kaşlarıma tam oldu. Artık 5 yıl kaş kalemi, farı falan almama da gerek kalmadı. Koyu rengi far olarak kullanmayı düşündüm ve kullandım da.

Renklerin görünüşü de bu şekilde.

EyeLiner.

Çok ince uçlu, bu kadar ince uçlu liner kullanamıyorum, hatta liner fazla kullanamıyorum. Bunu nasıl değerlendireceğime karar veremedim henüz.

Mascaranın şirinliğine bayıldım.

Hafif bombeli, sert bir fırçası var. Çok dolgunluk  vermiyor ama uzatması ve ayırması fena değil. Günlük rahatça kullanırım bunu.

Ve pembe tonlarda 2 adet oje. Birini hemen sürdüm tabi..

Kırmızıya kaçan, pembe tonlu, parlak bir oje. Fırçası kalın fırçalardan kolayca kaplıyor tırnağı. Kuruma süresi biraz uzun geldi ama kurutucu ile çözülmeyecek bir şey değil.

Moda Kurabiyelerine tekrar teşekkür ediyorum. 
Sevgiler..


Not: Biraz önce bloglar karışmış moda kurabiyeleri yerine yanlışlıkla moda masallarının sayfasından kopyala-yapıştır yapmışım. Kusura bakmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder