2 Temmuz 2013 Salı

Avene Termal Su..

Yaz tatili dolayısı ile çok işe yarayacak bir üründen hazır tatildeyken de bahsetmek isterim..

Termal suların değişik marka ve boylarda olanları uzun zamandır benimle, özellikle yaz aylarında plajda falan çok kullanıyorum. Bundan önce Vichy denemiştim, gerçekten birbirlerinden pek farkları da yok. Hepsi spreyli ve yüze ferahlık veriyor bence. Burada önemli olan cildi kurumaya meyilli kişilerin kullanması, yoksa çok yağlı ciltlere büyük bir artısı yok. Ancak cildiniz kuru da olsa, yağlı da olsa uzun uçak yolculuklarında mutlaka yanınızda bulunması gereken bir ürün, gerçekten uçakların o kuru, nemsiz havalarında çok işe yarıyor. Ama sakın büyük boyunu almayın yoksa uçağa almazlar. Özellikle de plajda kullanmak için ideal bir ürün, bir pıstla serinlemek mümkün.


Normal zamanda kullanış şeklim her sabah bir pıs ile yüzüme nem vermek, kurumasını beklemek ve arkasından da günlük kremlerimi sürmek şeklinde. Nemlendirici kremin etkisini daha fazla görüyormuşum gibi geliyor bana. Ama tatile çıkarken plaj çantama attım ve plajda gün içinde de çok güzel kullanıyorum. Avene'yi online satış sitelerinden veya yetkili eczanelerinden alabilirsiniz.

Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder