1 Temmuz 2013 Pazartesi

Gabrini Neon 03 Numara..


Bir de tatil ojelerimi yazmak istiyorum. Bu güzelliği özellikle anlatmadan geçemedim. Gabrini'nin kışın aldığım ve sürmek için yaz gelmesini beklediğim güzelim neon serisi. Daha önce bir kaç rengini sürüp göstermiştim ama bu turuncu serideki favorilerimden biri. 


Pasparlak bir turuncu, Gabrini ojelerin tek kötü yanı sürerken gelen kokusu, onun dışında çok memnunum.


Özellikle güneşte süper parladığını söyleyeyim. Bu sefer altına bir kat beyaz oje sürdüm.  Sanki daha da parladı gibi geliyor bana.


Hem gölge hem de güneşte ayrı parlıyor.


Gabrininin bu neonlarını kozmetikçilerden, pazarlardan ve eskiden 1 milyoncu dediğimiz şu herşeyi satan dükkanlardan bulabilirsiniz. İstanbul Kadıköy'de Sıla Kozmetik'den almıştım ben. Fiyatı 1,5-2 TL. arası değişiyor. Neon oje seviyorsanız bu seriyi kaçırmayın.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder