18 Temmuz 2013 Perşembe

Mucizevi Sudokrem...

Bu kremi bloglarda çok okumaya ve faydalarını öğrenmeye başlayınca, eczaneden denemek için küçük boyunu aldım.Çok fazla bir şey değil 12 TL. ve oldukça da fazla ürün barındırıyor içinde.


Cumartesi günü bileğimde neden olduğunu bilmediğim tuhaf bir kızarıklık oldu, aslında tamamen sinirsel tabi ara ara oluyor, sonra geçiyor. Ama geçene kadar da çok kaşınıyor. Hemen sudokremi bastım ve 1 saat içinde o kızarıklıktan ve kaşıntıdan eser kalmamıştı. Daha önce de böyle ufak tefek kızarıklıklar üzerinde denemiş memnun kalmıştım ama bu son olay etkisini tamamen kesinleştirdi. Pişik kremi olarak  mucizeler yarattığını okumuştum, hakikaten de doğruymuş. Ürün o kadar yoğun ki kullan kullan bitmeyecek bir miktarda, ben görülsün diye bu kadar yoğun sürdüm, yoksa ince bir tabaka da yetiyor. Herkese tavsiye edebileceğim bir ürün ve çoğu eczanede mevcut.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder