31 Temmuz 2013 Çarşamba

Crystal Deodorant Stick..

Gratis'in son indiriminde aldıklarımdan biri de içeriğinin temiz olduğunu öğrendiğim bu Crystal deodorant. Aslında uzun zamandır almak niyetindeydim, fiyatı uygun indirimsiz bile 12 TL. ama kullanması zor gelecek, pratik olmayacak diye düşünüyordum. Ancak son derece yanılmışım.Kullanması son derece basit, daha önce bahsettiğim Sarıkız termal sudan biraz püskürtüp, koltuk altı, dirsek içi gibi yerlere sürüyorum. Bu işlem nemlendirme adına olduğu için su ile de yapılabilir.
Deodorantın zararlı aliminyum içermemesi çok güzel bir özellik.

İçinde sadece mineral tuzlar bulunuyor. Sadece nemlendirilip, sürülmesi şeklinde talimat var. Sabah sürdüğüm deodorant akşama kadar koruyor. Terlemeyi engellemiyor ama kokuyu kesinlikle engelliyor. Özellikle bu yaz günlerinde büyük faydasını gördüm diyebilirim. Tek kötü yanı varsa yanımda taşımaya müsait değil gerek duyulması halinde. 

Böyle sert, kristal görünümlü bir madde. Nedense uyarılarda mermer ya da granit üzerinde bırakmayın demiş. Belki özelliğini alıyordur. Aklınızda bulunsun.

İndirimden 8 TL.'ye aldığım bu deodorant sanırım en az 1 sene boyunca yeterli olacaktır. Kokusuz olması da artı bir özellik çünkü sıktığım parfüm veya body mist kokuları ile de karışmıyor böylece. ben bu deodorantı çok sevdim.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder