1 Temmuz 2013 Pazartesi

Eco Tools Mini Fırça Seti..

Siz bu yazıyı okurken, ben tatilde Ayvalık tarafında olacağım. Bloga ara sıra güncelleme yapmayı planlıyorum ama instagram ve twiter'ı boş bırakmayacağım. Güncellemelerimi oradan da takip edebilirsiniz.

Bu fırça setini bir alışveriş esnasında çok beğenip Gratis'den alıvermiştim. Seyahate giderken falan yanında götürmek için ideal ama görüldüğü gibi hiç sıra gelip de kullanamadım. 
Fırçalar rahat taşınsın diye böyle minik bir çantanın içinde geliyor.

Mini boy bir kabuki, bir bronzer-allık-pudra fırçası, bir karıştırma ve bir de kapatıcı fırçasından oluşuyor. Aslında seyahat için de gayet pratik ve kullanışlı.

Boyları da minik olduğundan gün içerisinde makyaj çantasında da taşınabilir.

Performanslarını denemedim ama diğer Eco Tools fırçalar ile genelleme yaparsak işlerini yapacaklarını düşünüyorum. Seti hiç kullanmadığım ve hiç de kullanamayacağım için, tatilden dönünce başlatacağım çekilişe koymaya karar verdim. Ne dersiniz iyi olur mu?
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder