30 Nisan 2012 Pazartesi

Watsons Pure Beauty Tonik

Hafta sonu Watsons'da Watsons markalı ürünlerde 3 al 2 öde kampanyası vardı. Uzun zamandır da bu Pure Beauty markalı ürünleri denemek istiyordum. Daha önce de bir-iki ürün aldım ama henüz yazacak kadar bir fikir oluşmadı. Bu ürünü özellikle nar özlü olduğu için tercih ettim. Biliyorsunuz daha geçen hafta Dr. Murad'ın Nar özlü bakım başlangıç paketini almıştım ve düzenli olarak da kullanıyorum. Ancak o setin toniği minicik bir şey, ben 1/3'ünü bitirdim bile. Bu nar özlü toniği de özellikle kıyaslama da yapayım diye aldım.


Tonik böyle büyük pompalı bir şişede, rengi sunumu açısından çok beğendim. Sanırım 11-12 TL. olması lazım. Miktar olarak da oldukça fazla. Tonik Dr. Murad'ın toniği gibi jel kıvamlı, yüzde hafif bir serinlik ve yumuşaklık hissi bırakıyor. Kokusu da çok hafif rahatsız edici bir koku yok. Şimdilik sevdim diyebilirim.  Bunu da en kısa zamanda deneyip sonucunu yazacağım.


Pure Beauty ürünlerinin fiyatları oldukça uygun. Eğer 3 al 2 öde kampanyası devam ediyorsa kaçırmayın derim.
Sevgiler..

3 yorum:

  1. çogu kısı memnun zaten kanımcada bu serının goz kremıde war kullandınMI sen ?

    YanıtlaSil
  2. @matruşka.. var evet biliyorum ama kullanmadım hiç..

    YanıtlaSil
  3. :/ım anadım cınım bende neutgena denemeye kRar verdım ..

    YanıtlaSil