18 Nisan 2012 Çarşamba

Nişantaşı Midpoint Buluşması

Kızlarla tam bir program yapıyordukki Kayra Restoran haftasının başladığını duydum. Tabi hemen katılan mekanlara baktık ve içlerinde menüsü en iyi ve seçenekli olanlardan biri olan Midpoint'in Nişantaşı şubesinde karar kıldık. Ben uzun zamandır ilk defa Midpointe gidiyorum daha öncede caddedekine çok sık giderdim ama yemekleri o kadar bozmuştu ve fiyatları da o kadar anlamsız olmuştu ki bir daha gitmemeye karar vermiştim. Ama Nişantaşı Midpoint bu fikrimi değiştirdi. Öncelikle mekanın içi çok geniş ve dışarıda da baya bir oturma yeri var. Garsonlar oldukça ilgili ve nazikler.


Burası dışarıda yer boşalmasını beklerken oturduğumuz iç kısım. Malum dün hava çok güzel olduğu için dışarıda oturmak istedik, iyiki de öyle yapmışız çünkü gece boyunca hava harikaydı.
Biz sözüm ona Kayra menülerinden yararlanmak için gitmiştik ama sevimli garsonumuz bize o menülerin pek de iyi olmadığını ve normal menüden daha iyi şeyler seçebileceğimizi tatlı tatlı anlattı, biz de zaten menülere sadık kalmaya çok meraklı olmadığımız için hemen fikir değiştirdik ve harika peynir tabakları ve somon fümeler ısmarladık menüden. Yanına da Kayra'nın gerçekten güzel bir şarabı olan bir şişe Shiraz açtırdık. Genellikle aperatifle yemeğe başladığımda ben ana yemeği yiyemeyecek kadar doymuş oluyorum. Bu sefer neyseki ana yemeği önceden söylemek gafletine düşmedik ve sadece 1 porsiyon tadımlık jülyen kesilmiş Cafe de Paris soslu dana bonfile ısmarladık ve tadı ve etin kalitesini beğendiğimi söyleyebilirim. Tabi yediklerimiz bu kadarla kalmadı çünkü tatlıya her zaman yer vardır. Bu kadar güzel şeyin üstüne de güzel bir meyve tabağı ve şahane bir sufle yedik ve nihayet doyduğumuza karar verdik (sanırım..!!!)... En kısa zamanda Midpointin diğer şubelerini de ziyaret etmek istiyoruz.. Bu arada bize servis yapan garsonumuzdan da çok memnun kaldığımızı söylemek isterim.. Gerçekten bir mekanın beğenilme oranında büyük payı oluyor garsonların..

Kayra menüsü ve muhteşem Shiraz.. 


Peynir tabağından kalanlar...


İkinci şişe açılmış keyifler harika...


veee sufleye dalarken...


Sizler de kız arkadaşlarınızla dışarı çıkıp eğlenmeyi sakın ihmal etmeyin..
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder