5 Nisan 2012 Perşembe

Nisan Ayı Vanilya Club Kutusu

Vanilya Club Nisan Kutusu dün elimize ulaştı. Aynı işyerinden 3 kişi sipariş vermiştik, üçü de aynı anda geldi ve üçünün içinde de Nuxe kuru yağ hariç aynı şeyler var. Ben  Şubat ve Mart aylarında üyeliğimi dondurmuştum. Ama o iki ay gelenleri beğendiğim için tekrar başlatmaya karar verdim. Bu ay gelenlere bakınca fena şeyler gelmemiş olduğunu görüyorum. her zamanki gibi bilgi alalım diye Vanilya Club magazin de kutunun içinde gelmiş. Kutu içeriği lüx ürünler olmakla birlikte biraz az gibi geldi bize. Ayrıca içinde tam boy bir tek ürün var onun da fiyatı 95 TL. imiş.
 



Kutunun içinden rujun dışında Nuxe'un body scrubı ve Chantecaille markasına ait bir adet yüz yıkama köpüğü, bir adet vücut losyonu çıktı. Ayrıca Roberto Cavalli'nin yeni parfümüne ait bir minik tester da eklemişler. Parfüm yeni olduğu için tanıtım için eklenmiş ama parfümü beğenmeyenler oldu. Bana yakıştı mesela ama arkadaşlarımın ikisi de beğenmediler parfümü. Ruj da herkese aynı renk yollanmış. Meteor adlı hafif ışıltıları olan, tatlı bir kahverengi. Dudakta çok koyu duracakmış hissi verip, hafif bir kahvelik veren, sürümü kolay, nemlendiricili bir ruj ama kalıcı değil.



Toplu bakış...



Ürünleri tek tek ele almak gerekirse, dün deneyebildiğim kadarıyla, Flower Harmonizing Cream'i ellerime kullandım. Gerçekten güzel kokulu ve temiz his veren bir krem ama gerçek fiyatı 50 ml. 265 TL. imiş ki el kremine bu kadar da para verilmesini hiç doğru bulmuyorum.



Rice and Geranium Foaming Cleanser'ı ise sabah denedim. Yüzümü pırıl pırıl ve gergin yaptı, ayrıca az görünüyor ama bu ürünün en az bir ay gideceğine eminim. Çünkü ben yanlışlıkla çok sıkmışım yüzümde anında maske gibi bir görüntü oluştu. Üründen çok az kullanmak yetecektir. Bu ürünün de gerçek fiyatı 75 ml. için 145 Tl. Bu miktara bu fiyat uygun gibi görünüyor ama bu şekilde kaliteli yüz yıkama köpükleri daha uygun fiyatlara bulunabiliyor.




Üçüncü olarak da ancak elimde deneyebildiğim Nuxe markasının Fondant Body Scrub'ı var. İçindeki mikro peelin parçaları fazla değildi görebildiğim kadar, o nedenle yumuşacık bir peeling yapacağına eminim. Ayrıca kokusunu da beğendim. Bunun da fiyatı 200 ml. için 52.50 TL. imiş ki çok uygun. Deneme boyunu bitirince asıl ürünü de alacağım bayağı uzun bir süre gidecektir eminimki.




Cavalli parfüm. İlk defa bu markaya ait bir parfüm deniyorum. Alan arkadaşlarımdan birisi kokuyu "çok bayık" olarak tanımladı. Bana göre fena değil üzerimde de güzel durdu. 50 ml.'i 186 TL. imiş ki parfümler için fiyatı fena değil. Ama gerçek boyunu alırmısın deseniz almam, çünkü bana daha çok yakışan pek çok parfüm var etrafta ve bu parfüme de aşık olmadım açıkçası.




Bu da bu ayki favorim Chantecaille marka meteor rengi ruj. Yukarıda anlattığım gibi güzel, kaliteli bir ürün ve üstelik de gerçek boyunda. Bunun da gerçek fiyatı 95 TL. imiş. Kutuya 35 TL: verdiğimiz için paramızın karşılığını aldığımızı düşünüyorum, ürünlerin hepsi kullanılabilecek kalitede ürünler ama bir dahaki kutuda biraz daha çeşitli ve artık banyo malzemesi olmayacak ürün bekliyoruz.

Sevgiler..

2 yorum: