17 Nisan 2012 Salı

Inglot 975 oje

Bu yeni cicimiz Nisan ayı Lila Kutu'dan çıktı. Bende aynı tonlarda çok oje var ama bunun rengi de hoşuma gitti ve hemen dün akşam sürüp denedim. Oje zararlı madde içermiyor evet ama sürümü pek de kolay değil. zaten ilk katta hiç renk vermiyor ve yol yol oluyor, ancak 2. hatta 3. katta istenilen rengi elde edebildim ben. Bunun bana zararı varmı hayır yok, zaten ojelerimi hep 3 kat olarak sürüyorum.







Rengi beğendim ama 3. katta bile ojenin fırça izi yapmasını önleyememişim. Sık olmasa bile arada kullanılabilecek ojeler listesine ekliyorum bu ojeyi de..

Bu da Inglot 973 numara.. Bunu da arkadaşım sürdü, tırnaklarında 2 kat var gayet güzel durduğunu söyleyebilirim..




Sevgiler..

2 yorum:

  1. aşkım çok beğendim rengi yaaa, ben de alıcam fiyatını biliyor musun

    YanıtlaSil
  2. lila kutuda yazdığı fiyat 19 tl. zaten kutu da o paraya geliyor.. :)

    YanıtlaSil