10 Nisan 2012 Salı

Yves Rocher alışverişi..

Pazar günü gezerken Yves Rocher'de sivilceli ciltler için yeni çıkardıkları bir ürün gördüm. Bu aralar ben de ergenliğe yeni girdiğim için malum (!!!) sivilcelenmeye başladım yine.. (tabi az çukulata yediğim için de olabilir bu.....) Ayrıca oğlumun da yeni çıkan sivilcelerini kontrol altına almak için neredeyse yeni çıkan her ürünü deniyorum. O nedenle Pure System adlı bu seriyi görünce bunu da deneyelim dedim.
Ben seriden Daily Exfoliating Cleanser ve Clarifying Toner aldım. Bu seriye ait ayrıca bir de maske var. Ürünlerin hepsi 16.99TL. Sanırım indirim vardı.



İlk ürün gözenekleri temizliyor ve ikinicisi de onları sıkıştırıp, küçültüyor.. Yani öyle umuyoruz. Bir kaç hafta denedikten sonra sonucu tekrar yazacağım. Ama Yves Rocher ürünlerinden daha önce de kullandıklarımdan  memnun kalmıştım. Bakalım bunun sonucu da aynı olacakmı??

Sevgiler..




2 yorum:

  1. çok merak ettim, işe yaradı mı biraz da olsa?

    YanıtlaSil
  2. aslında yarıyor diyebilirim. cildin yanaklara doğru olan o hafif sarkması azalıyor gerçekten.

    YanıtlaSil