2 Nisan 2012 Pazartesi

Canım kitaplarım..

Hafta sonu almalara doyabilmiş değilim. Ama kitap dedinmi zaten akan sular durduğu için farketmezdi, zaten alırdım bu bebekleri.





Bu Hiçlikten Gelen Kız'ın methini uzun zamandır duyuyordum. Remzi Kitapevi'de görünce hemen aldım tabi. Gerçi hemen okuyamayacağım çünkü elimde okunmak üzere sıra bekleyen bir yığın kitap var. Ama olsun ben alayım da dursun bir kenarda. Majestelerinin Ejderhası fantastik bir kitap, aslında oğlum okusun diye aldım ama ben de okuyacağım sırası gelince. Derviş Evi'de aslında eski bir kitap, daha önce de görmüştüm ancak sıra geldi almak için. Son kitap da ikinci favori detektifim Sherlock Holmes'un maceralarına ait. Sussex Vampirinin Macerası. Kitapları okudukça yorumlarını da yapacağım. Bu arada CNBC-e de yayınlanan son Sherlock Holmes maceralarını seyrediyorsunuzdur umarım.  "Smart is sexy" lafı bu diziye ait.


Bunu yemezsin de ne yaparsın dimi..????
Sevgiler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder