9 Nisan 2012 Pazartesi

Yeni Bilekliklerim..

Hafta sonu gelince nedense alışveriş yapmadan duramıyorum. Hele de geçtiğimiz hafta sonu hava harikaydı ve Caddede rahat rahat, üşümeden  gezinmek imkanı olunca ben de bir çok mağazaya girdim çıktım. Pazar günü de bu alışveriş faslım devam etti. Bu aralar bileklik ve kozmetiğe takmış durumdayım. Bu hafta sonu da bu ürünlerden alışveriş yaptım. Sırasıyla bütün aldıklarımı yazacağım. Önce güzel bilekliklerim..







 Bu güzel beyaz Swatch'ın yeni çıkardığı renkli bileklikler. Mavi, siyah, yeşil, kırmızı, pembe renkleri de var. Ben her kıyafetime uysun diye beyaz rengini tercih ettim. İleride başka rengini de alabilirm. Fiyatı 65 T.L.




Bu deri olanı da caddeden aldım. Bileğim çok ince olduğu için böyle ince ve dolanmalı bileklikleri daha rahat takabiliyorum. Bunun da fiyatı 25 T.L.



Son olarak da bu mavi taşlı bilekliği evimin yakınından bir mağazadan aldım. Rengi çok hoşuma gitti. Her kıyafetimle uyacak. Tam yaz rengi..
Bilekli sevdam devam ediyor. Yine buldukça almaya ve yazmaya devam edeceğim.
Sevgiler..


2 yorum:

  1. Çok güzeller çok beğendim !!! Kıskanıyorummmm:D

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim bayılıyorum bu tarz bilekliklere..:-)

    YanıtlaSil