30 Nisan 2012 Pazartesi

Her güne bir fondöten ve baz #gün1

Günaydın, iyi haftalar.. Elimde bu aralar çok fondöten oldu, dayanamayıp habire almışım nedense. O nedenle hergün bir tane kullanıp, öyle yazmaya karar verdim. Bununla birlikte fondötenin altına kullandığım bazları da yazacağım. Onlardan da elimde bir sürü olmuş.
İlk olarak bugün Clinique Skin Smoother-Pore Minimizing fondöteni kullandım.





Bu fondoten hafif mat özellikte ve çok akışkan değil. Yaz için oldukça uygun gibi görünüyor. Kapatıcılığı içinde 5 üzerinden 4 verebilirim. Gözenek sıkılaştırma özeliği konusunda henüz bir fikrim yok, ama bir süre deneyip, daha sonrasında cilt bakımına gittiğimde bunu doğrulatmak fırsatını bulacağım.


Rengi biraz koyu gibi görünse de ciltte çok güzel duruyor, tam buğday rengi tene uygun bir renk. Yaz günlerinde sanırım sürekli bu fondöteni kullanacağım.


Bu gördüğünüz de Flormarın yeni çıkardığı makyaj altı bazı. hafif akışkan, beyaz renkli, kapatıcı olmayan bir baz. Ama cilde hafif bir parlaklık veriyor ve hafif bir yapısı var. Cildim hassas olmadığı için rahatça farklı ürünler kullanabiliyorum. Ama cildi hassas olanlar için alerjik reaksiyon verme durumunu bilemiyorum tabi. Baz yeni çıktı dedimi, fiyatı da son derece uygun sanırım 10-20 TL. bir şeydi. Tam hatırlayamadım şu anda ürünün 30 ml. olmasından dolayı fiyat/miktar dengesi gayet iyi bence. Ambalajı da güzel ve pompalı şişede olduğu için  hijyenik. Flormar gerçekten güzel ve denemeye değecek ürünler yapıyor, ben severek kullanıyorum hepsini. Yarın biliyorsunuz tatil ama dışarı hiç çıkmasam bile bir fondöten deneyip paylaşacağım.
Sevgiler..


2 yorum:

  1. Güzel bir fondotene benziyor, güle güle kullan. Fiyatını hatırlıyor musun?

    YanıtlaSil
  2. Tesekkurler 75 tl gibi birseye aldik sanirim netten..

    YanıtlaSil