12 Nisan 2012 Perşembe

Eteklerim..

Geçtiğimiz haftalarda 2 adet tam da bu senenin modasına uygun etek aldım. Eteklerin birisi bu çok moda olan asimetrik eteklerden. Giyip giymeyeceğimi henüz bilmiyorum ama uygun fiyata aldığım için de çok önemsemedim bunu.
Diğer etek de yine trend olan mint yeşili gupür bir etek. Bunu da aynı yerden ve çok iyi bir fiyata aldım. Yazın tatilde giymeyi düşünüyorum.
Şimdi ben bu etekleri aldıktan sonra Zara'da gezerken bir de baktımki aynı etekler Zara'da hem de benim aldığımın 4 katı bir fiyata duruyor.



Her iki etek de Zara'nın orijinal ürünüymüş ve sanırım minik birer defo nedeniyle benim bulup aldığım yerdeydiler.  Sevinmedim dersem yalan olur, çünkü bayağı bir kara geçmiş durumdayım.

Hatta asimetrik eteğim için kombin fikirleri bile düşünmeye başladım. Gupür eteği ise beyaz bir t-shirt, lila rengi bir gömlek ve sandaletlerle giymeyi düşünüyorum.
Sevgiler..


4 yorum:

  1. Canım güle güle giy çok beğendim. Bunları nerden aldınnn bende çok beğeniyorumm çok güzel denk getirmişsin ;)
    Bu arada Singapur yazını da okudum böyle gezi yazılarını çok seviyorum. Devamını merakla beklerim ;)

    YanıtlaSil
  2. ikisine de bayıldım, mint yeşilini ben de lilayla ve morla kombinlemeyi çok seviyorum.. güle güle giy ! =)

    YanıtlaSil
  3. Renkleri çok güzel^^ Bizde gördük haftasonu bunlardan, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Cok tesekkurler
    Ojem surekli gittigim bir semt pazarindan tesadufen gorup aldim..
    Singapur gezisinin devami gelecek :)
    Alice, J.D mint ve lila bu sene cok gozde ben de cok seviyorum..

    YanıtlaSil