6 Nisan 2012 Cuma

Yeni China Glaze cicisi..

Dün akşam evin oradaki Efe Kozmetik'den çok güzel bir China Glaze oje aldım. Efe Kozmetik'den Dilek Hanım'la artık arkadaş olduk. Kendisi yeni ojeler geldikçe beni bilgilendiriyor sağolsun. Dün akşam da yeni ojeler geldi deyince gidip bakayım dedim ve hemen China Glaze'in bu güzelliğini aldım.




Kendileri Midnight Mission oluyorlar efendim. Aynı güzel bir gece gibi koyu ve ışıltılı. O kadar güzel ki yazmak için sürmeyi bekleyemedim. hemen yazdım. Hafta sonu da tırnaklarımı süsleyecek kendileri.

Bu arada Efe Kozmetik'de China Glaze yeni stand açmış Bütün Elektro Pop koleksiyonu ve bunun dışında da pek çok renk mevcut.
Bu da yeni Standları..




Nasıl? İnsanın aldıkça alası geliyor değilmi? Ben kesinlikle her gittiğimde yeni bir renk alıyorum..:-))
Sevgiler..

5 yorum:

  1. Canım harika :) güzel günlerde sürrr :D

    YanıtlaSil
  2. Tırnaklarında da görelim lütfen :) güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler bu akşam derhal süreceğim..:-))

    YanıtlaSil
  4. kesınlıkle oyle hepsınden almak ıstıyor:))

    YanıtlaSil
  5. zor tuttum kendimi almamak için 3-5 tane daha .. :-))

    YanıtlaSil