8 Nisan 2012 Pazar

Monday Blues..

Merhaba, herkese iyi haftalar.. Geçen hafta Perşembe günü bu güzelim China Glaze, Midnight Mission ojeyi aldığımdan beri sürmek için sanırsızlanıyordum. Nihayet dün akşam güzelce tırnaklarımı hazırladım ve ojemi sürdüm. Adından da tahmin edilebileceği gibi harika bir ışıltılı koyu mavi. Bütün China Glazeler gibi kolayca sürülüyor. İlk katta tırnakta çok hafif bir renk olacakmış gibi gelirken sürülen ikinci katta tam rengini vermeye başlıyor. Ben garanti olsun, ton farkı olmasın diye genelde bütün ojeleri 3 kat sürerim, bunu da öyle yaptım. Yanlız bütün China Glazelerin ilk açılışında bir koku sorunu var, daha sonra geçiyor ama ojeyi ilk açtığımda yoğun bir koku yükseliyor ojeden, öyleki kafamı çekmek zorunda kalıyorum. Lafı fazla uzattım sanırım, işte resimler..







Aksi gibi hava da kapalı olduğu için gün ışığında resim çekme şansım olamadı. O nedenle içindeki minik ışıltıların nasıl güzel parladığı tam olarak gözükemiyor. Bu ojeyi bir de güneşli havada sürüp, fotoğraflayacağım..
Sevgiler..

2 yorum:

  1. merhaba evet yaa bende acaba bendeki ojede mi sorun var diye düşündüm acayip yoğun kokusuvar kafayı buluyodum nerdeyse :)

    YanıtlaSil
  2. yok her yeni şişe açılışında oluyor bu..

    YanıtlaSil