13 Nisan 2012 Cuma

Makyaj Temizleme Rutinim

Makyaj yapmak kadar makyajı temizlemek de önemli biliyorsunuz. Uzmanlara göre kesinlikle makyajlı halde uyumamak gerekiyor. Yoksa gece boyunca cildimiz nefes alamaz ve yaşlanırız, olmaz yani..
Benim makyaj temizleme rutinim aslında çok basit ve ucuz ürünlerden oluşuyor. Önceleri gerçekten Dior gibi, Chanel gibi markaların temizleme süt ve sularını kullanıyordum. Sonra bu markaların temizleme ürünleri gerçekten maddi olarak fazla gelmeye başladı. Şu anda uzun zamandır kullandığım Bebak Acıbadem Sütü ve Gülşah Gülsuyu ikilisini kullanıyorum. Bu iki ürün Watsons ve Gratislerde uygun fiyatlara bulunabiliyor.




Her akşam eve gelince öncelikle yüzümü güzelce Bebak Acıbadem sütü ile siliyorum. Daha sonra da kalan kalıntıları gülsuyu ile güzelce temizliyorum. Tabi çilemiz bu kadarla bitmiyor. Clinique Liquid Facial Soap  ile de güzelce yıkadığım yüzümü yeni biten Clinique Clarifying Lotion ile ile son bir defa güzelce temizliyorum ki gözeneklerimiz sıkışsın ve siyah noktalar oluşmasın. Bu arada göz makyajı için şu anda FlorMarın temizleme suyu/yağı karışımı ürününü kullanıyorum. Çok memnun olmamakla beraber kötü bir ürün de değil.






Şimdi bir süredir kullandığım Clinique losyonumu nihayet bitirmiş bulunuyorum. Yerine Limango'dan daha önce de kullandığım Dr. Murad'ın nar özlü cilt bakım setini sipariş ettim. 2 hafta içinde gelecek diye umuyorum çünkü bu aralar alışveriş sitelerine bir haller oldu. Markafoni 2 hafta önce verdiğim siparişi hala yollamadı ve bir hafta sonra yollayacakmış. Bu sipariş umarım zamanında gelir. Ürünü daha önce denemiş olmama rağmen, geldiği zaman daha detaylı olarak bilgi vereceğim...
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder