2 Nisan 2012 Pazartesi

Oriflame yarışmasından kazandıklarım

Geçenlerde Twitterda Oriflame bir yarışma düzenlemişti. Ben de tıklamış bulundum ve ertesi gün yarışmayı kazandınız tebrikler diye bir mesaj geldi. Hemen iletişim bilgilerimi istediler ve minik bir paket de hemen ertesi güne geldi. Oriflame ürünlerini uzun zamandır kullamamıştım Hem deneme de yapmış olacağım böylece. Paketin içinden bir ruj, bir dudak balmı ve bir de maskara çıktı.




Rujun rengi tam yazlık, güzel bir mercan rengi tam da böyle bir ruj almayı düşünüyordum yakın zamanda. Sürümü ve kokusu da gayet güzel, ama tabi kalıcı değil olsun. Zaten sık sık ruj tazelemeyi, değişik renkler sürmeyi severim gün içinde.

İkinci olarak benim gibi dudakları sürekli kuruyan ve her yerde dudak balmı bulunduran bir insana bir adet dudak balmı yollamışlar, çok hoşuma gitti. Balmın kıvamı böyle yoğun, sürümü, kokusu falan gayet güzel. Plajda kullanmayı düşünüyorum kendisini.





Üçüncü olarak da güzel bir maskara gelmiş. Maskara konusunda bir türlü şansım iyi gitmedi. Şöyle kirpiklerimi uzatan dolduran ama yapışmayan bir maskara bulamadım kendime.  Neyse şimdi de bu maskarayı deneyeceğim bakalım.



Fırçası biraz ince gibi geldi bana, çok dolgunluk vermedi ama yapışmadı da kirpiklerim birbirine en azından.
Sonuç olarak bu cicilerden çok memnun kaldım. Böyle yarışmaların bol bol tekrarlanması umudu ile sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder