11 Nisan 2012 Çarşamba

She Oje

İlk defa She markasına ait bir ürün deniyorum. Bu ojeyi kuaför vitrininde görünce dayanamayıp aldım. Rengi çok hoşuma gitti. Bir sürü yeşil ojem var ama bunun parlaklığı falan değişik geldi. Sürümü de gayet kolay, fırçası uygun, kuruma süresi de makul. 5-6 dakika içinde kurudu. 2 kat sürerek istenilen renk elde edilebilir. Ben her zamanki gibi 3 kat sürdüm.  She ojelerin şişesi de biliyorsunuz şeker gibi. Değişik birkaç rengini beğenirsem onları da almayı düşünüyorum. Gördüğünüz gibi fiyatı da gayet uygun. Başka yerlerde ne kadar bilemem ama ben 1.60 TL.ye aldım.







Ojenin içindeki yanar döner ışıltılar çok hoşuma gitti. Güneş ışığında daha güzel duracağını düşünüyorum ama güneş açmıyorki bir türlü.. :(



Böyle resimler çekmeyi de çok seviyorum. Daha güzel duruyor bence.
Sevgiler..

2 yorum:

  1. bildiğim kadarıyla she artık makyaj malzemesi üretmiyor ben de her yerde bulamıyorum bu ojeden.. güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
  2. çoook yakışmlş ben bu ojeyi her yerde aradım yok yok yok ...güle güle kullanın
    msblueblack.blogspot.com

    YanıtlaSil