30 Nisan 2012 Pazartesi

Rival De Loop Revital Q10 Serum

Geçen 23 Nisan tatilinde nihayet Üsküdar'a Rossmann'ı ziyarete gidebildik. Bu ziyaret hem iyi hem de kötü oldu diyebilirim. İyi yönü pek çok güzel ve uygun fiyatlı ürünle tanıştık. Kötü yanı ise bu kadar güzel ürünü bir arada görünce kendimizi kaptırıp oldukça fazla ürün almamız ve kredi kartına yüklenmemiz oldu. Neyse alınmış alınmıştır, nasıl olsa kullananıyorum hepsini diyerek içimizi rahatlattıktan sonra ürünlerimi zevkle incelemeye başladım.
İşte bu ürünlerden ilk olarak Rival De Loop'un Q10 içeren ampul serumunu tanıtmak istiyorum. Fiyatı 2.50-3.00 TL. gibiydi. ürünlerin fiyatları tek tek aklımda kalmadı, her seferinde faturayı saklamayı düşünüyorum ama sonrasında unutup atıyorum. Bir daha kesinlikle atmayacağım, söz...  :)



CoEnzimQ10 biliyorsunuz serbest radikallerin etkisiz hale getirilmesinde etkin bir maddedir.  Pek çok faydasının yanı sıra enflamasyonun azaltılmasında ve hücre içi oksijenin arttırılmasında rol oynamaktadır. Biliyosunuz hücrelerimizi en çok besleyen ve gençleştiren madde oksijendir. Bu nedenle Q10 harici olarak da cilt bakımı ürünlerine eklenmektedir. İşte Rival De Loop'da bunu sağlamak için küçük ilaç ampulleri gibi bir ampul saf Q10 hazırlamış. Kullanımında bu ürünü kür olarak bütün ampulü yüze bir seferde sürülmesi yazılmış. Ancak ben öyle yapmayım kullandığım kremin içine bir ampulü döküp iyice yedirdim. Bu yöntemi cilt bakım tavsiyeleri içerisinde hem uzmanlardan duymuştum hem de cilt bakımı konusunda baktığım birkaç sitede de okumuştum, o nedenle ürünü bir defada yüzüme sürmektense bu yöntemi tercih ettim.


Tabi krem biraz daha yumuşak ve akışkan bir hale geldi, ama çok değil. Bu şekilde daha çok faydasını göreceğime inanıyorum. Aynı şekilde Rossmann'dan hem aynı tür hem de başka türlü ürünler de aldım ama hepsini sırayla tanıtmak istiyorum.
Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder