10 Nisan 2012 Salı

MAC Fırça Temizleyici Losyon..

MAC'ın makyaj fırçası temizlemek için olan solüsyonunu uzun zamandır duymuştum. Ama ben fırçalarımı önce normal sıcı sabun veya şampuanı elimde köpürterek temizlediğim için böyle bir ürüne gerek duymamıştım. Bu işlemi her hafta cumartesi akşamı rutin olarak yapıyordum. Böylece sürekli kullandığım fırçalar pazartesi sabahına kadar kurumuş oluyordu. Normalde kullandığım fırçalar ıslak bile kalsalar 1-2 günlüğüne idare edecek kadar fırçam zaten var. Bunun dışında yeni öğrendiğim bir usul de fırçayı anti-bakteriyal el jeli ile temizlemek. Bu işlem sırasında jeli önce elime alıp, fırçayı güzelce üstünde döndürüyorum, daha sonra da bir kağıt havlu üzerinde güzelce temizliyorum. Ayrıca su ile durulamaya gerek yok bunu, fırçalar sabaha kadar kupkuru ve yumuşacık oluyorlar. Ancak MAC'ın bu temizleme solüsyonu bütün yöntemlerden daha iyi, ben solüsyonun bir kısmını Watsons'dan aldığım püskürtmeli şişeye koydum ve burdan fırçanın ucuna püskürterek kullanıyorum. Daha sonra yine bir kağıt havlu yardımıyla fırçayı iyice temizleyip, kurumaya bırakıyorum. Gerçi bu yöntemle fırça kesinlikle ıslanmıyor ve hemen kullanıma hazır oluyor. Bu yöntemin diğer yöntemlere göre iyi yanı bu. Temizleyici 28 ya da 29 TL. Şimdi tam hatırlamadım. Ama uzun zaman gidecektir. 235 ml. için bu fiyatı vermeye değer bence.





Sevgiler...

2 yorum:

  1. Tatlım harika bir yazı ellerine sağlık bende dalinle yıkıyorum fırçaları aynen cumartesi akşamdan yıkayıp pazartesiye kadar kurumaya bırakıyorum ;)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler.. evet bu daha kolay bir yöntemmiş..:)

    YanıtlaSil