25 Nisan 2012 Çarşamba

Dr. Murad Pore Perfection Başlangıç seti..

Bu aralar o kadar çok alışveriş yaptım ki hangi birini anlatacağımı bilemiyorum artık. Oje alımları bir tarafa cilt bakımı ürünleri ve diğer ıvır zıvır ürünleri de çok aldım. Bir de Rossmann maceram varki onu ayrıca anlatmam gerekiyor.
Şimdi dün Limango'dan sipariş verdiğim Dr. Murad Pore Perfection Nar Özlü başlangıç setim geldi.



Şimdi bu sette yer alan Energizing Pomegranate Cleanser ve Energizing Pomegranate Moisturizer SPF 15'i daha önce denemiş ve memnun kalmıştım. Tabi ozamanlar muhteşem Strawberrymizi hala kullanabiliyorduk. O nedenle bu ürünleri çok çok ucuza almıştım. Muhteşem yıkama köpüğüm bittiğinden beri yerine ne denesem memnun kalmadım. O nedenle en sonunda yeniden aldım. Yıkama köpüğü 50 ml. ama o kadar az kullanılıyorki uzunca bir süre yeterli olacaktır. Tabi bu sayede diğer bütün yıkama jelleri ve köpükleri rafa kalktı sanırım onları el sabunu olarak kullanacağım çok yakında.
Set karma ciltlere uygun ve özellikle T bölgesi yağlı olan ciltler için çok faydalı. Cildi temizliyor, yumuşatıyor ve uzun süreli kullanımda cildin rengini de açıyor.
Temizleme Köpüğü işlemin ilk adımı, ikinci adım olarak T-Zone Pore Refining Jel ile güzelde yüzümüzü silip gözeneklerimizi sıkılaştırıyoruz. Bu gözenek sıkıştırma işlemi hangi yaşda olursanız olun yapmanız gereken bir işlem. Eğer yapmazsanız gözeneklerin iyice açılıp içlerinin kirlenmesi ve siyah noktaların oluşması kaçınılmaz. Bu jel temizleme ürünü ciltte çok hafif güzel bir temizlik hissi ve parlaklık bırakıyor.




Üçüncü işlem olarak da özellikle gündüz, güneşe çıkarken hem hafif bir ürün olan hem de 15 SPF'i bulunan Energizing Pomegranate Moisturizer ile cildimizi güzelce nemlendiriyoruz. Yanlız güneşin fazla görünmeye başladığı bu günlerde kırışıklıkların ve lekelerin artmasını istemiyorsak SPF 15  bize yeterli gelmeyecektir. Bu nedenle en azından 30 koruma faktörlü bir güneş koruma kremi ile yüzümüzü, boynumuzu, ellerimizi ve kollarımızı korumalıyız. Bu ürün 30 ml. fakat uzun süre gideceğini düşünüyorum çünkü çok az miktar yüz için yeterli oluyor.



Bütün bu temizlik nemlendirme rutinini sabah ve akşam tekrarlıyoruz ama ben akşam nemlendirici yerine anti-aging ürünlerinden sürmeyi tercih ediyorum. Sabah rutinine son olarak paketimizin son ürünü olan Skin Perfecting Primer Dewy Finish-Makyaj Öncesi Sabitleyici Bazı kullanıyoruz. Sanırım bu ürün yeniymiş ve ilk defa bu sabah kullandım. Baz olarak hafif renkli bir görüntüsü var , tabiki kapatıcı değil ama cilde güzel bir ışıltı verdiğini söyleyebilirim.





Bu ürün deneme boyu 5 ml'lik. Rengi de gördüğünüz gibi medium beige kıvamında bir renk. Hafifce pürüzleri kapatıyor ve renk veriyor. Ama daha iyi kapatıcılık için ürünün üstüne fondöten ya da en azından toz pudra gibi bir ürün kullanılması gerekiyor. Sanırım bu ürünü bütün yaz boyunca kullanacağım ve 2-3 ay içinde bitiririm.



Ürünümüzün kullanımına genel bir bakış..


Sevgiler..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder