4 Nisan 2012 Çarşamba

Golden Rose Holografik Ojelerim

Merhaba, bu ojeleri uzun zamandır biliyorum ama hiç bir yerde bulamadığım için bir türlü alamadım. Kıymetli maden gibi sadece Golden Rose standlarında satılıyorlar sanırım. Ne Watson's da var ne de Gratis'de. Gratis zaten oje konusunda çok zayıf ya neyse..
Ojelerimi en sonunda alabilidm , hatta arkadaşımla dörder tane alarak paylaştık. Ben de aynı akşam hemen iki rengi denedim. 105 ve 119 'u.




Ojeleri gece sürdüğüm için ilk sürdüğümde çok da etkilenmedim açıkçası. Ama ertesi gün güneş ışığında nasıl parladığını görünce hayran oldum. Ojenin sürümü çok kolay, fırçası küçük gibi görünmesine rağmen gayet güzel sürülüyor ve kolayca da kuruyor. Ben 3 kat sürdüm, ilk iki kat iyice kurusun diye bekledim ve sonra da üçüncüyü sürdüm, böylece pasparlak oldu. Sanırım gecenin karanlığında bir türlü ışıltı göremediğimden olacak, sürdükçe daha fazla ışıltılı olacakmış gibi geldi bana.






Gerçekten Golden Rose'un oje konusundaki performansını beğeniyorum. Şimdi kendisinden bir yaz koleksiyonu çıkarmalarını bekliyorum. Hatta bütün markalardan bekliyorum bunu..
Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder