24 Nisan 2012 Salı

Yeni China Glazeler var..

Hafta sonu resmen Arkadaşımın ve benim aldığım China Glaze'ler ile aşk yaşadım diyebilirim. Çarşamba günü verdiğimiz siparişler cuma günü elimize ulaştı. Ben fazla bir şey almamak için sadece çok merak ettiğim China Glaze Hunger Games koleksiyonundan Riveting isimli o muhteşem, parlak, ışıl ışıl turuncuyu sipariş vermiştim ve tahmin ettiğim gibi aşık oldum kendisine. 








Şu rengin muhteşemliğine bakarmısınız, resmen resim çekmelere doyamamışım bir de.. Sonuç olarak renge bayıldım. Yazın uzun süreler kullanacağım kesin.
Arkadaşım da şu anda sadece 2-3 tanesini hatırlayabildiğim pek çok renk aldı. Ben de onlardan birisi olan Tinsel Town'ı denedim ki şahane olduğuna karar verip kendime de ısmarladım acilen bir adet.





Bu ojelere o kadar aşık oldum ki 3 gündür çıkarmaya da kıyamıyorum. Cumartesi günü sürmeme rağmen hala birşey olmadan tırnağımda duruyorlar.



İşte iki şahanem..

Bu gümüş simli Tinsel Town'ın bir de altın rengi ışıltılı olanı var ki onu da almayı düşünüyorum derhal..
Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder