2 Nisan 2012 Pazartesi

Clairs Ojelerim

Hafta sonu o kalabalıkta Natulius AVM'ne gitmek gafletinde bulundum. Aslında iyiki de gitmişim, çünkü uzun zamandır gezmediğim bir mağaza olan Clairs'i gezme ve bir sürü de oje almak fırsatını buldum. Böyle minik oje setleri çıkarmış Clairs. Pakettekiler mat oje ama yaz renklerine sahipler.


Renkler cıvıl cıvıl çok hoşuma gitti. Kıvamları da fena değil. Özellikle yeşil ve sarı rengi çok beğendim. Bu aralar bahar geldiği için hep renkli şeyler peşinde koşuyorum.



Bunlar da diğerleri, şu anda tırnağımda an sağdaki pembe renk var, ışıl ışıl bir oje çok hoş duruyor. Bu arada Clairs'de bütün yeni sezon ürünlerinde 3 al 2 öde kampanyası var. Niye bütün mağazaları kapandı Clairs'in anlamıyorum halbuki güzel şeyler bulunabiliyordu. Bundan sonra Nautilius'u sık sık ziyaret edeceğim anlaşıldı.

 Şimdi bir adet de dayanamayıp şöyle birşey aldım.



Ama bu şimdi alınmazmııı???
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder