17 Nisan 2012 Salı

Nisan ayı Lila Kutusu geldi..

Nisan ayı geldi, Lila Kutu'su da yenilenmiş ve çoğalmış olarak geldi. İlk olarak kutuda pek çok deneme boyu cilt bakımı ürünü var. Daha önceki kutularda bu yoktu. Daha önceki kutuda 8 ürün varken bu ayki kutuda 10 taneden fazla ürün yollanmış. Bunlardan Inglot Oje tam boy ve fiyatı da 19 TL. zaten kutunun fiyatını karşılıyor.



Bu benim kutum..


Bu da arkadaşıma gelen kutu.

Bu ay ürünleri çeşitlemişler ve kutulardan değişik ürünler çıktı. Bana gelen kutuda takma kirpik yoktu mesela ki bence gayet uygun çünkü takma kirpik kullanmayı düşünmüyorum. O kirpikleri takmak bana zor geliyor ama gelenler gayet memnunlar.
Kutudan herkese çıkan Bioderma Photoderm max. güneş koruyucu SPF 50 ve Sensibio H2O uzun zamandır denemek isteyip de alamadığım iki ürün, özellikle onları denemekten çok memnunolacağım. Sensibio hakkında çok olumlu yorum var hatta makyaj arasından Twitterda Sensibio'dan çok memnun kaldığına dair de bilgi aldım. Ürünü dün akşamdan itibaren denemeye başladım, minik görünmekle birlikte bir süre gidecek gibi. Asıl yorumu ürün tamamen bitince yapmak istiyorum. Bioderma Photoderm'i ise güneşin daha fazla görüneceği günlere saklamaya karar verdim.





Kutudan geçen ay çıkan Max Factor Ageless Elixir 2'si 1 arada fondöten yine geldi. Bunu daha önce denemiş ve memnun kalmıştım. Kapatıcılığı 10 üzerinden 7 diyebiliriz ama yüzde temiz ve yumuşak dokulu bir his veriyor. Memnun kalmakla birlikte şu anda kullanmakta olduğum çok fazla fondöten var, yenisini almayı düşünmüyorum.


Palmers cilt ve vücut bakım ürünlerinden bir adet Eventone Fade Cream Ultra yüz kremi ve Cocoa Butter Formula Firming Butter geldi. Bu markanın el kremini dana önce Watsons'dan alıp denemiştim. Krem hakikaten çok yoğun kokulu bir krem. Bu sabah yüz kremini kullanmaya başladım. Yine yoğun görünmekle birlikte yüzde hafif duran bir krem. Firming kremlere çok inanmıyorum o yüzden onu daha sonra bacaklarıma nem vermesi için süreceğim.





Activin T ürünleri herhalde Nisan-Mayıs Diyet aylarıdır diye konmuş kutuya, tatları konusunda emin olamadım bu tür ürünlerin tadı genelde çok kötü olur. Ama yine de internetten tam kullanımını öğrendikten sonra denemeyi düşünüyorum.
NeoStrata Skin Active cilt bakım serisinin gündüz, gece ve göz altı bakım kremleri gelmiş. Bu markayı biliyorum ama denememiştim, tabi bu kadarcık miktarla iyi olup olmadığı anlaşılmaz ama kullandığım zaman genel bir fikir verecektir sanıyorum.



 Bu da kutunun yıldızı Inglot oje. Bana gelen 975 numarası. Bazı kutulardan da 973 numara çıktı. Her iki oje de kullanılabilir güzel renklerde. Herkesi memnun etmiştir sanıyorum.





Bu cici de Pupa Miss Milkie Fizzy Banyo tableti. Böyle bir banyo yapma alışkanlığım olmadığı için kendisi güzel kokulu sabun koleksiyonum içinde yerini almış bulunuyor.


Rare Blossom Organik şampuan, resim güzel çıkmamış ama kokusu gayet güzel, şampuan denemelerim içinde yerini alacak en kısa zamanda ve sonucu yazacağım.



En son olarak da Beauty Face the Lift maske grubu gelmiş. Bunları hafta sonu deneyip, detaylı yazayım diyorum çünkü zaten tek kullanımlık hepsi.
Benim kutumdan çıkanlar bunlar, diğer kutularda Max Factor ve Beauty Face the Lift maske grubu yerine Ardell şerit kirpik ve Dermosilver gümüş iyonlu duş jeli ve sabunu var. Kokuları çok hoş ve bitkisel oldukları belirtilmiş. Kullanıldıkça bunlar hakkında da yorumları belirteceğim.




Ojelerle ilgili ayrı bir post yollayacağım.. Sonuç olarak bu ayki Lila Kutudan memnun kaldım. Mayıs ayında da güzel ürünler gelmesini bekliyorum.
Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder