4 Nisan 2012 Çarşamba

LC Waikiki Zarf Çantam

Hafta sonu almalara doyamadığımı yazmıştım sanırımki.. Bu çanta da yeni aldıklarımdan. Uzun zamandır güzel ve uygun fiyatlı bir zarf çanta arıyordum. Bulduklarım ya çok pahalı ya da çok kötü görünüşlü oluyordu. Şimdi ben genelde neredeyse utanmasam yanımda bavul taşıyacaklardanım. Çantam o kadar büyük yani, ne var ne yok içinde taşıyorum mesela parfüm 2 adet makyaj çantası, kitap, deodorant, ilaçlarım, cüzdanım, telefon, IPod vs. vs. ve yazın bu taşıdıklarıma minik pisi pisi babetlerim de eklenecek, o nedenle  bu zarf çanta denen şey bana her dakika kullanmam için uygun değil. Ancak gece bir yere gideceğim veya gündüz de bavul çantamı taşıyamayacağım bir yere gidersem yanıma alacağım için uygun bir şey istiyordum. 

Sonunda aradığım gibi bir çantayı LC Waikiki'de buldum. Hem de sezonun tam cool rengi olan mint yeşili. Oğluma aldığım kot pantolonu beğenmediği için değiştirmek için gittiğimde bu çantayı gördüm ve hemen değiştirdim tabiki de. Çanta 32 TL. Fiyatı gayet uygun bence.





İşte çantam gayet güzel değilmi? Bu arada zarf çanta arayanlar için Koton da çok güzel ve özellikle blok renkli zarf çantalar çıkarmış sezon için. Oraya da bakmanızı tavsiye ederim.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder