1 Nisan 2014 Salı

Sephora Alışverişim...

Uzun zamandır alışveriş yapmamıştım, hafta sonu Palladium tarafında işim olunca tabi ki Sephora'ya da uğramamazlık etmedim. Geçen aylarda yolladıkları bir de % 10 indirim kuponum vardı, onu da değerlendirdim. 
Toplu olarak Nars'dan bir kalem ruj, Sephora'nın yeni çıkan Rouge Infusion glosslarından bir tane ve bir de dudak kalemi aldım. Yine tester vermeden torbayı elime tutuşturmuştu ki hemen tester da istedim ve 2 parfüm, bir kaç tane Sephora baz ve YSL krem testerını da kaptım.

Rouge Infusion'ı bir kere denemiştim mağazada fena değildi beğenmiştim, 13 numarasını aldım.

Sephora Pleasant Plum isimli dudak kalemi, ben Mac Vino'ya çok benzettim, Media ile beraber kullanacağım.

Bayıldığım Nars'ın satin dudak kalemlerinden Het Loo isimli açık kahve-yarı nude bir renk. 

ve testerlarım, Sephora makyaj bazını daha önce de kullanmıştım, fena değildi ama elimde çok baz var almıyorum o nedenle. Bunlar da dursun seyahatte falan kullanırım. Armani Si ve Cacharel Amor Amor. Si'yi çok tutmadım ama Amor Amor'u zaten çok severim. YSL'nin de bir anti-aging kremi, bunu da seyahatte kullanacağım.

Burada detaylı bahsetmedim hiçbirinden ama kullandıkça yazacağım.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder