8 Nisan 2014 Salı

Sürpriz bir çekiliş... KAPANDI...

Çekiliş bugün kapandı, sonucu 24'ü ya da 25'inde açıklayacağım..


Günaydın, 2 günden beri çekiliş yapayım diye resmen içime kurt düştü. Ama resimleri ancak çekip hazırlayabildiğim için bir kaç gün beklemek zorunda kaldım. Neyse sonunda uzun zamandır aklımda olan ürünlerle minik çekilişimi başlatıyorum. Çok bir şey koymadım, kısa tutacağım umarım hoşunuza gider.
Hemen bakalım, Pastel profashion 4'lü far paleti, Maybelline color tattoo pink gold, Watsons magic lip balm, NYC fine red vine oje, FlorMar Black dots serisi bir oje. Ürünlerin hepsinin yazıları (Pastel palet hariç) blogda var, ama bunların hepsi sıfır ürün.

Yakından bakalım. 

Yine şartım yok gibi, sadece GFC ve bloglovin'de izlemeye almanız yeterli. Artı hak için sosyal mecralardan birinden duyuru yapmanız yeterli olacak. GFC butonu çalışıyor, bir sıkıntı olacağını sanmam, yine de izlemeye alamazsanız mutlaka yorumda belirtin ki düzeltebileyim. Çekiliş 23 Nisan'da sona erecek. Kazananı 24'ünde açıklayacağım ve iletişim bilgilerini alırsam da hemen hediyesini yollayacağım. Evet hepsi bu kadar, herkese bol şans diliyorum.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder