6 Nisan 2014 Pazar

Haftasonu alışverişleri

Günaydın, iyi haftalar herkese. Hafta sonu yine ufak ufak alışveriş yapmadan duramadım. Tabi Watsons ve Gratis' de bir sürü yeni cici getirmil olunca hiç kendime engel olamadım, kozmetik diyeti falan tam hikaye yani.
Cumartesi günü İçerenköy Carrefour AVM'den Essence'in yeni seri ojelerinin neredeyse tamamını aldım. 2 ya da 3 renk vardır almadığım sanırım.

Daha öncesinde cuma günü Maltepe Park AVM'den Watsons'ın yeni getirdiği Rimmel London Rita Ora oje ve Color Rush kalem rujlardan birini aldım.

Yine cumartesi günü Bahariye Gratis'den Essence all about nude paleti ve Betty Boop yeni ojelerinden apricot jam'i aldım. Essence'in bu paleti çok övülmemişti ama renklerine evet dayanamadım ne yapayım bu kadar güzel olmasaymış..

Son olarak da Bahariye Watsons'dan yine bir Rita Ora oje, Rimmel London color rush kalem ruj ve neon bir Pastel oje aldım.

Aldıklarımın, özellikle Rimmel London kalem rujların yazısı hemen yakında blogda olacak, özellikle merak edildiklerini bildiğim için hiç bekletmek istemiyorum.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder