25 Nisan 2014 Cuma

Deborah Milano Jel Efekt Oje...

Herkese iyi hafta sonları. Pazartesi günü SCC iletişimden Deborah Milano'ya ait 3 adet jel efektli oje geldi. Tabi bana oje olsun taştan olsun, sonuçta yeni ojeler olunca çok seviniyorum. Kendilerine de ayrıca teşekkür ediyorum tabi.
Hemen bahara uygun ilk rengimizi görelim, çok tatlı bir lila rengi olan 19 numara. Sürümü çok kolay oldu, nasıl olacağını görmek için bir elime sadece tek kat sürdüm, pigmentasyonu iyi, gayette güzel kapattı ama ertesi gün uçlardan yıpranmalar başladı ve benim istediğim kadar parlak durmadı. Sonuçta jel ojenin özelliği o parlaklığı. Resimde 2 kat sürülmüş hali var ve 2 kat tam istediğim gibi oldu. Yeteri kadar parlak ve bozulma olmadan 2 gün dayandı. Çıkartırken de herhangi bir zorluk olmadı.

Ben bu jel oje işini çok sevdim, hem renkleri parlak parlak ve güzel duruyor, hem de sürümleri kolay. Fırçası da yassı ve kalın bir fırça, tek hamlede bütün tırnağa ojeyi sürmek mümkün oluyor. Deborah Milano markası Watsons'da bulınıyor ama ne yazık ki her şubede göremiyorum. Maltepe Park AVM şubesinde var mesela ama Bağdat Caddesi'nde yok. En kısa zamanda bütün şubelerde olmasını istiyoruz ki kolayca ulaşalım.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder