31 Mart 2014 Pazartesi

Pure Beauty Cleansing Foam..

Watsons'ın yılbaşı için yolladığı paketin içinden çıkmıştı Pure Beauty temizleme köpüğü, kullanmakta olduğum M.D. Perricone jel yeni bittiği için ben de hemen bunu kullanıma açtım. Zaten bu aralar Pure Beauty ürünlerini çok severek kullanıyorum. Narlı göz maskesi ile başladım, CC kremi de çok seviyorum. Onun yazısı da gelecek yakında.

Herşeyden önce gramajı çok fazla, nasıl bitecek bilemediğim ürünlerden biri ama sabah akşam kullanıp 4-5 ayda biter diye umuyorum. Sevmediğimden değil, direk kullanayım bitsin ve yeni ürün deneyeyim derdinde olduğum için. Bu ürünün EcoCert sertifikası olduğunu da hemen belirteyim.

İçinde paraben ve sülfat bulunmuyor.

Ağzı jelatinle kapalı geldi böylece beklerken bozulma gibi bir olasılık da yok.

Temizleme köpüğü demesi biraz hatalı bence, tam foam diye tabir edilecek kıvamda değil daha çok kremsi yapıda bir temizleyici bana göre. Daha önce Shiseido'nun bu tarz bir temizleme ürününü kullandım, yüzümü gıcır gıcır yapıp bırakıyordu ama bu üründe öyle bir şey olmadı, herhangi bir gerginlik hissetmedim. Ama ben makyaj temizleme işleminden sonra yüzümü mutlaka bir nem maskesi veya nemlendirici ürünle yatana kadar mutlaka nemlendiriyorum.

Tonikleme işleminden sonra Konjac süngerimin üzerine bir parça ürünü alıp, yüzümü nazikçe dairesel hareketlerle masaj yaparak temizliyorum, üzerine termal suyumu ve nemlendiricimi sürdüm mü işlem tamamlanıyor.

Pure Beauty ürünleri Kore yapımı ve ülkemizde Watsons Mağazalarında satılıyor. 
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder