22 Aralık 2013 Pazar

Yılbaşı Çekilişi H&M ile başlıyor.. KAPANDI...

Günaydın ve herkese yılın son haftasından merhaba. Daha önce burada geçen hafta sonu H&M'den alışveriş yaptığımı söylemiştim. Tabi bazı şeyleri de sizin için aldım. Hemen görelim, neler alınmış.
Öncelikle H&M kahve tonlarından oluşan Smokey Palette, yeni gelmiş olan makyaj süngeri, bir adet kalem ruj ve jumbo lip gloss yeni yıl çekilişim ile sizin olacak. 

Yakından bakalım, makyaj süngerimiz pembe, ben denemedim ama mağazada baktığımda orta seviyede bir yumuşaklığı olduğunu gördüm.

Smokey Eyeshadow Palette, 5 renkten oluşuyor ve her zevke hitap edebilecek kahve tonlarda.

Pembe kalem ruj..

Jumbo lipgloss..

Çekiliş şartlarımız yine çok basit, GFC ve Bloglovin ile izlemeniz yetiyor çekilişe katılmak için, bunun için sayfanın sağındaki butonlara basmanız yeterli. Bunun dışında extra 1 hak için herhangi bir sosyal paylaşım sitesinde (facebook-twitter-blog-instagram) duyuru yapmanız ve linkini yorum kısmına yazmanız gerekiyor.. Ayrıca hesaplarınız kapalı olursa kontrol edemem ve +1 hakkınızı da sayamam. Bunun dışında bir de mail adresinizi bırakmayı unutmayın lütfen. Hepsi bu, çekiliş 6 Ocak 2014 günü sona erecek, ve kazananı yine blogda ayrı bir post ile duyuracağım.
Herkese bol şans diliyorum.
Sevgiler..
Bu akşam bitecek olan China Glaze lütfen buraya alalım sizi..

KAPANDI...
ÇEKİLİŞ SONUCUNU EN KISA ZAMANDA AÇIKLAYACAĞIM BİRAZ ZAMAN İSTİYORUM ÇÜNKÜ BU SEFER KONTROLLERE HİÇ BAŞLAMADIM. AMA BU HAFTA İÇİNDE AÇIKLAYACAĞIM..
HERKESE BOL BOL ŞANS DİLİYORUM..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder