20 Aralık 2013 Cuma

Sigma Fırça Alışverişi..

Son zamanlarda Sigma fırçalara takılmış durumdayım. Real Techniques fırçaları tamamladıktan sonra şimdi de Sigma'nın en istediğim serileri olan F ve P serisini tamamlamak istiyorum. Daha önce F80, 82 ve P80'i almıştım. Şimdi de instagramda daha önce de alışveriş yaptığım shop_zeomeo isimli satıcıdan 4 adet Sigma fırça aldım.
Aldığım fırçalar F82, P 82-84-88 numaralı fırçalar. Fiyatlarına gelecek olursak; F82 50 TL. Sigma'da 21 dolar yani 45 TL. civarında, P serisi fırçalar ise 35 TL. Sigma'da 18 dolar, yani 36 TL.'yi geçen bir fiyatta. 150 TL. 'yi geçtiğim için kargo da ödemedim ve bana bu fırçalar Sigma'nın kendisinden alabileceğimden çok daha uyguna geldi.

Fırçaları daha sonra detaylı olarak yazacağım. Şimdilik sadece çok memnun olduğumu söyleyebilirim.

RT fırçalarımı da çok sevmekle birlikte, gerçekten de Sigma'nın yeri başkaymış. Şimdi sırada setlerin eksik kalan fırçaları F86 ve P86 var. Onları da alırsam Sigma'nın istediğim bütün fırçalarım tamam olacak. Tabi ileride ne olur bilemem.
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder