18 Aralık 2013 Çarşamba

Folyo yöntemi bitti Yüksük yöntemi geliyor..

Hepimiz durmadan yenisi çıkan ve bizi kesinlikle cezbeden simli ojelere bayılıyoruz. Ama ne yazık ki çıkartmak çok zor olduğu için çoğu kişi istediği gibi alıp kullanamıyor. Essence'in yeni çıkardığı peel-off base coat ile soyularak çıkartılabiliyor ama Essence ne yazık ki her yerde satılmıyor. Bu nedenle folyo yöntemini zor bulanlara hemen daha pratik, hiç o folyoları kes parçala ile uğraştırmayacak bir yönten göstermek istiyorum.

Yöntemimiz yüksük yöntemi, bildiğimiz dikiş yüksüğü, bütün tuhafiyelerde bol miktarda var. Benim önerim 5 tane almanızdır, tanesi 1-3 TL. arasında değişiyor ve hiç ama hiç eskimeyeceği için ömürlük bir oje çıkarma yardımcısı olarak yanınızda oluyor. Burada dikkat edilecek şey yüksüklerin pamukların girebileceği şekilde parmağınızdan biraz bolca olmasıdır. İkiye kesilen disk pamukları asetonlayıp, tınağımıza sarıyoruz ve peşinden yüksüğü şapka gibi takıyoruz. Silerin yoğunluğuna göre 2-4 dakika bekletiyoruz. Yüksüğü çıkartıp, pamuğu da şöyle hafifçe sıyırtarak çektiğimizde bütün sim pamuğa geliveriyor. Aynı işlemi daha sonra diğer elimiz için de uyguluyoruz ve toplan en fazla 10 dakika içinde bütün ojeler tertemiz oluveriyor.

Bu yöntemi nerede okudum/gördüm gerçekten hatırlamıyorum ama eğer okuduğum/gördüğüm kişi bu yazıyı görürse böyle basit bir yöntemi keşfettiği için teşekkür ediyorum. Umarım herkesin de işine yarar.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder