21 Aralık 2013 Cumartesi

Clarins Alışverişi..

Bugün kendim için güzel bir şeyler almak istedim ve sonuç; geçen gün arkadaşımın Tekin Acar'dan aldığı Clarins Doux Peeling'i ben Sevil Parfümeri'den 2. ürün %50 indirimli aldım. Ayrıca bir sürü de tester verdiler Clarins markasına ait, Sevil'in bu huyunu seviyorum, varsa veriyor.

Doux Peeling hassas ciltler için tasarlanmış çünkü içinde mikro tanecikler yok, buna satış görevlisi silgi peeling dedi. Hakikaten de ciltte silgi etkisi bırakıyor. Tabi yorum için erken, bir süre kullanıp detaylı yorum yazacağım. Yanında bir de makyaj temizleme suyu aldım, çok hafif ve nazik temizleyen bir su ve bana %50 indirimli geldi. Az kalsın çok beğendiğim Dior sıvı pudrayı alıyordum ki son anda tuttum kendimi.

Her iki ürünü de kullanıp yorumlayacağım kısa sürede.
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder