12 Aralık 2013 Perşembe

Konjac Sponge Deneyimi..

Bu ürünü uzun süre önce bazı bloglarda okumuş ve denemeyi kafama koymuştum, tabi sonra unuttum gitti. Bayramda Antakya'da yeğenimde görünce bir kaç gün deneme imkanım oldu, ve gerçekten çok beğendim. Ondaki hassas ciltler için olan süngerdi, yüzümü yumuşacık yaptı ve İstanbul'a dönüp, bir süre sonra Lila Kutu'dan sipariş  verdim. Fiyatı 29 TL. ve kargo da bedava geliyor.
Benim aldığım karma ve yağlı ciltlere uygun olanı, buradan inceleyebilirsiniz. Kullanmaya başladığımdan beri 2 ay gibi oldu,  çok memnun kaldım, her gün yüz temizleme jeli ile beraber kullanıyorum ve gerçekten yüzümü yumuşatıp, parlattığını görüyorum. Bu süngeri aslında temizleme jeli olmadan, tek başına da kullanabilirsiniz, o şekilde de makyajı değil ama cildi temizliyor ve bakım yapıyor. Siyah nokta ve gözenek görünümünü de düzenleyip azaltıyor. Ayrıca sabah kalktığımda bu süngerle yine yüzümü bu sefer jel kullanmadan temizliyorum, sonrasında yüzümün  parladığını görebiliyorum.

Ambalajın içinden nemli olarak çıkıyor ve kullanırken de nemlendirmek gerekiyor. İşiniz bitince süngeri güzelce durulayıp, fazla suyunu sıkıp kurumaya bırakıyorsunuz.
LilaKutu süngerim için bunları demiş..
"Yeşil kilin en önemli özelliği gözenekleri yağdan kirden temizleyerek küçültmesi ve gözeneklerin tıkanması nedeniyle oluşan sivilce ve siyah noktaları azaltmasıdır. Mükemmel bir emicilik özelliği vardır. 100% Natürel Konjac liflerden yapılmıştır. Derinlemesine temizlik ve ferahlık sağlar.Renklendirici içermez. Ekstra yumuşak dokusuyla hassas şekilde peeling yapar. pH dengeleyici ve zengin nemlendiricidir. Her yaşa uygundur. 100% geri dönüşümlüdür."
"Kullanmadan önce her zaman durulayın. Süngeri cildinize küçük dairesel hareketlerle uygulayın. Kullandıktan sonra hassas bir şekilde durulayın (buruşturarak sıkmayın) ve havadar bir yerde iple asın (asla nemli yerde bırakmayın ). Sünger kurudukça sertleşir. Tekrar kullanmak için ılık suyun içinde tutun, yumuşadıktan sonra yüzünüze uygulayın. Süngerinizi 1-3 ay arasında veya yıpranmaya başlayınca yenileyin."

Kullanım süresi 1-3 ay arası diyor ama biraz titiz bir kullanımla 3-4 ay kadar kullanırım, sonra da yenisini alırım diye düşünüyorum.

Açık gözenek, aşırı parlama gibi sorunları olan herkese bu süngeri önerebilirim, çok memnun kaldım.
Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder