16 Aralık 2013 Pazartesi

H&M Alışverişi...

Hafta sonu Brandium AVM içindeki Anadolu Yakası'nın tek H&M mağazasına bir ziyaret gerçekleştirdim. Tabi gitmişken kozmetik reyonunu da talan etmeden duramadım.  Bu sefer geçen gittiğimde bulamadığım pek çok şey gelmişti. Tabi hepsini aldım bu sefer.

Öncelikle kalem rujların 5 rengi vardı, hepsini aldım çünkü kalmıyor sonra. Çok methedilen mor renkli kirpik kıvırıcı da alındı bu sefer. Yeni ojeler ve setler gelmiş. Bu şahane 6'lı set sanırım yılbaşı için gelmiş, bayıldım ve direk aldım. Mavi ojeyi de mavi renge dayanamadığım için aldım.

Kalem rujlar, tanesi 8.95 TL., pek çok marka ile kıyaslanırsa çok ucuzlar. Detaylı yazı yazacağım.

H&M'in fiyat politikası çok saçma hakikaten bu oje de 8.95 TL. makyaj malzemelerinin çoğu bundan ucuz, anlamak mümkün değil niye böyle.

Oje seti 19.95 TL. ve içinde 6 adet oje olduğu düşünülürse tekli ojelere göre çok daha uyguna geliyor.  Kirpik kıvırıcıyı da detaylı anlatacağım ama onun da fiyatı sanırım 6-8 TL. gibi bir şey olması lazım. 

Alışverişimin hepsi bu kadar değil tabi, hafta ortası gibi devamı da gelecek ve bir de sürpriz olacak.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder