10 Aralık 2013 Salı

Balmi Dudak Balmı...

Watsons'ın son getirdiği ürünlerden olan ve gerçekten meşhur eos'lara çok benzeyen bir lip balm Balmi, sitesinden ve görsellerinden gördüğüm kadarı ile aynı eosa benzeyen ambalajları da var.

bkz. görsel..  Çok şirin, küp biçiminde olanlardan ziyade bunların TR'ye gelmesini tercih ederdim.

Bizim Balmi'miz ise küp şeklinde ve benim aldığım frambuazlı olan, bundan başka çilek, nane ve hindistan cevizli olan da varmış ama ben sadece çilekli gördüm mağazalarda, zaten hızla tükeniyor alacaksanız acele edin bence. O minik halka ile de balm kutusunu  isterseniz anahtarlığınıza takabiliyorsunuz.

İçi açılınca böyle bir renksiz bir balm çıkıyor. Hafif kokusu var, tadı neredeyse hiç yok. Nemlendirmesi fena değil, eos hiç kullanmadım, kıyaslayamam ama Nivea'nın bir tık altında diyebilirim. En güzel kullanım yanı da mat rujların altına baz olarak sürmek olacaktır.

Ürün kutudan direk sürülebiliyor ama azaldıkça parmakla almak gerekecek ki hiç tercih etmeyeceğim bir durum. Yine de ürünün şirinliğine kapıldığımı itiraf ediyorum. O yuvarlak ambalajdakiler de gelsin onları da alırım. Bu arada fiyatı 9.90 TL. Eos'ların da Amerika'da öyle bir fiyata satıldığı düşünülürse normal geldi bana.

Bunun hindistan cevizli olanını da bulursam alıp denemek istiyorum. Eos gibi Balmi koleksiyon çılgınlığı bile başlayabilir, tabi diğer renklerin de en kısa zamanda TR'ye gelmesi kaydı ile. Hele bir Black Flavor var ki kesin gelsin diyorum en kısa zamanda.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder