9 Aralık 2013 Pazartesi

Rimmel London Space Dust Ojeler..

Günaydın. Herkese iyi haftalar. Bu haftaya geçen hafta aldığım ve çok sevdiğim Rimmel London Space Dust dokulu oje serisinden 2 adet oje ile başlamak istiyorum. Dokulu ojelerle malumunuz aşk yaşıyorum, neredeyse her markadan aldım ve nedense hepsi de farklı geliyor bana, neden acaba?? 

Space Dust serisinden aslında 5 adet oje var, ben Maltepe Park AVM içindeki Watsons'dan 4 tanesini bulabildim. Onu da satış görevlisinin yok demesine inanmayıp, arayıp kendim buldum. İşimiz satış görevlilerine kalırsa yanmışız zaten.  Soldan sağa bakarsak, Total Eclipse, Aurora, Moon Walking ve Shooting Star, bir tek Luna Love isimli kırmızı-pembe arası renk hiç bir yerde yok.

İlk olarak sürdüğüm bu değil ama sanki bunu daha çok sevdiğim için önce Moon Walking'den bahsedeyim, harika ışıltıları olan açık ve soğuk tonlu bir mor. İçinde ışıltı olmasına rağmen aslında buradaki her iki ojenin de kendisi aslında mat bitişli. 2 ince kat yeterli oluyor. Çıkartması da kolay oldu, folyo gerektirmedi, biraz ovaladım geldi hemen pamuğa.

İkinci olarak içinde parlak yeşil ışıltıları olan, mat siyah renkteki Total Eclipse, serideki ikinci favorim, bayıldım. Işıkta ne kadar güzel göründüğünü anlatamıyorum bile.

Eğer bulabiliyorsanız, koyu renklerden hoşlanmıyor bile olsanız bu seriden Aurora veya Moon Walking'i almanızı tavsiye ederim. Özellikle yılbaşı akşamı kıyafetinize, makyajınıza değişik bir hava katacaktır. Diğer iki ojeyi de bu hafta içinde sürüp göstereceğim. 
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder