30 Aralık 2013 Pazartesi

Son hafta alışverişleri..

Günaydın ve yılın son pazartesi gününden merhaba herkese. instagram ve twitter takipçilerim bu alışverişleri daha önce görmüştü, ancak blogda da yer vermek istedim. Hepsini minik bir operasyon geçirdiğim geçtiğimiz çarşamba gününden önce Kadıköy Sıla Kozmetik ve Uzak Işıklar'dan yaptım.
Önce Gabrini Confetti ojeler, henüz kendimi toparlayıp süremedim ama hepsi de çok şirin gözüküyor ve tanesi 1.50 TL.'ye aldım, iyi haber Tedi'de de varmış.

Yine Çilek sokak Sıla Kozmetik ilginçliği ve çakma bir Rt fırça, görünce gözlerim açıldı ve sırf merakımdan aldım. Deneyince yorumlarım blogda olacak tabi. Fırça 13.5 TL.idi.

Ve son olarak da Kadıköy'e gittiğim zaman uğramadan duramadığım Uzak Işıklar'dan birkaç yeni yüzük, bu ara siyah yüzüklere taktım. Hepsinin altın rengi de vardı ama siyahlar çok daha "cool" bence.. Yüzükler 2 TL.ile 3.5TL.arasında değişiyor.

En kısa zamanda normal rutinime dönüp, instagram ve blog paylaşımlarını hazırlayacağım. Herkese keyifli bir gün diliyorum. 
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder