22 Aralık 2013 Pazar

Mac 150 Pudra Fırçası..

Sevgili ChicScience'ın daha önce bahsettiğim blog satışından Revlon rujlar yanında bir de  Mac 150 pudra fırçasını satın aldım. Mac fırçaların buradaki fiyatını düşünecek olursak, fırça bana çok uygun bir fiyata geldi ve kullanılmış olmasına rağmen gayet iyi durumda, temizlenmiş olarak bana geldi. 
Mac 150 gerçekten büyük bir fırça, sapı bu kadar uzun bir pudra fırçası ile bu kadar kolay uygulama yapabileceğimi hiç düşünemezdim. Hatta fırçayı ilk gördüğümde oldukça şaşırdım boyutu karşısında. Ama sonra hiç ummadığım şekilde kullanmasının çok kolay olduğunu gördüm.

Fırçanın ucu top gibi, pudra uygulamak için aslında ucu biraz ufak görünüyor. Ama ben her türlü pudrayı çok rahatlıkla uyguladım. Hem toz mineral pudra hem de katı pudraları denedim, ikisi de gayet güzel oldu.

Kılları sentetik, sert  ve sık ama kolay pislenmiyor. Kıl dökmeye şimdilik meyilli görünmüyor, bir kaç defa yıkadım bir sorun olmadı ve yüzümü kaşındırmadı.

Bu fırça ile bir de Benefit'in aslında çok da pigmentli olmayan yeni Rockateur  allığının uygulamasını da yapıyorum, gerçekten allığı en iyi alan ve yüzüme uygulayan bu fırça ve Nars yassı kabuki oldu. Aldığıma memnun olduğum fırçalardan biri oldu.

Mac fırçalar ülkemizde çok pahalı, sanırım bunun da 150 TL. gibi bir fiyatı var.  Ben gerçekten çok uygun bir fiyata aldım bu fırçayı, gerçek fiyatını ise verip vermemekte tereddüt ettğim bir fırça, o tereddütte fırçanın sertliğinden kaynaklı benim için. Daha uygun fiyata saha yumuşak dokulu fırçakar var, o nedenle gerçek fiyatını verip almazdım diye düşünüyorum.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder