8 Eylül 2014 Pazartesi

Wet n Wild Petal Pusher 8'li palet incelemesi...

Daha önce bahsettiğim Wet n Wild paletlerden sonra, sırada 8 'li bir palet olan Petal Pusher'ın incelemesi var. Daha önce instagram üzerinden bir satıcıdan aldığım Comfort Zone paleti burada anlatmıştım. Petal Pusher bloglarda çok adının geçtiğini gördüğüm bir palet değil, hatta hakkında daha yeni yeni yorum okumaya başlıyorum. Make up alley puanı 3.5 olan bir palet ve kullancıların çoğu çok memnun kalmadıklarını belirtmişler.

Aslında renkler çok güzel, koyu ve metalik görünümlerine rağmen, yine de doğru kombinasyonlarla günlük kullanıma uygun hale gelebilir. 

Nitekim günlük olarak sol sıra 1-2-3 ve sağ sıra 2 ve 3. renkler  benim sık kullandığım/kullanacağım renkler oldu.

Ne yazık ki paletin pigmentasyonu o kadar başarılı değil, daha doğrusu her renk için aynı değil diyelim. Sol sıra browbone ve eyelid için belirtilen renkleri elimin üzerinde göstermek çok zor oldu. Ama gözümde tuhaftır ki daha yoğun duruyor. 

Sol sıradaki alttan iki renk ise neredeyse ton olarak birbirinin aynı, sadece bir metalik, diğeri mat. Bunların pigmentasyonu üstteki renklere göre daha yoğun.

İş sağ sıraya gelince değişiyor. Bu taraftaki renkler, özellikle koyular ciddi anlamda pigmentliler ve en alttaki siyahı dikkatli uygulamak gerekiyor. 

Bu arada farların yapıları da birbirinden farklı, sol en üst ve sağ en alttaki renklere sadece swatch için elimi sürdüğümde yazıları anında silindi, o kadar yumuşaklar. Ama diğerleri gram oynamadı. Değişik bir durum tabi, bilemedim, sanırım ilk renk diğerlerinden önce bitecek. Zaten o diğerlerine göre daha çok tozutuyor.

Bu palet yine Mac'ın renklerine dupe olarak gösteriliyor, renklerin dupelarını buradan inceleyebilirsiniz. Ancak benim elimde paletin dupe sayıldığı renkleren olmadığı için bir karşılaştırma yapamayacağım. Çok çok şahane ve gerekli bir palet olmamakla beraber, yine aldığıma memnunum, hep aynı kahve-bronz-mürdüm tonlarından gidiyordum bu arada çeşit oldu bana. Fiyatı da 19.50 TL.
Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder